Αντιστοίχιση Αναθεωρημένων Δεικτών Επιτυχίας και Επάρκειας Ελληνικών με το περιεχόμενο του διδακτικού υλικού των σχολικών εγχειριδίων |
|
17/09/2019 |
Πλαίσια Σχεδιασμού και Οργάνωσης Διδασκαλιών με βάση Δείκτες |
Ενότητα: Αποδοχή της διαφορετικότητας |
|
19/12/2016 |
Ενότητα 13: Μες στο μουσείο |
|
20/02/2017 |
Eνότητα 14: Με προσκαλούν και προσκαλώ (1) |
|
19/12/2016 |
Eνότητα 14: Με προσκαλούν και προσκαλώ (2) |
|
20/02/2017 |
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ |
|
19/12/2016 |
Ενότητα 16: Νιώθω (1) |
|
19/12/2016 |
Ενότητα 16: Νιώθω (2) |
|
19/12/2016 |
Ενότητα 16: Νιώθω (3) |
|
19/12/2016 |
Ενότητα 16: Νιώθω (4) |
|
20/02/2017 |
Ενότητα 16: Νιώθω (5) |
|
20/02/2017 |
Ενοτητα 20: Ποιος είναι; Τι κάνει; |
|
20/02/2017 |
Ενότητα 23: Για να γελάσουμε |
|
19/12/2016 |
Αντιστοίχιση Δεικτών με Διδακτικό Υλικό |
Ενότητα 5: Πάμε για ψώνια; |
|
13/12/2016 |