| H διδασκαλία της γλώσσας (της γραμματικής, του γραπτού λόγου) |
| Η Παρατήρηση Οπτικογραφημένης Διδασκαλίας, ως «Πρό(σ)κληση» και ως
«Σύνθεση»: Δεδομένα από το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής
Εκπαίδευσης για τη γλωσσική διδασκαλία (2013-2014) |
|
07/03/2014 |
| Γραμματική και παιδεία |
|
08/10/2014 |
| Ζητήματα διδασκαλίας του γραπτού λόγου στο δημοτικό. Ομαδοποίηση και σειρά διδασκαλίας των κειμένων |
|
07/03/2014 |
| Η γλώσσα και η αναμόρφωση της ανθρώπινης εμπειρίας |
|
09/12/2011 |
| Aπό τον επικοινωνιοκεντρισμό στον κοινωνιοκεντρισμό |
|
09/12/2011 |
| Δέκα μύθοι για την επικοινωνιακή προσέγγιση |
|
09/12/2011 |
| Από την επικοινωνιακή-κειμενοκεντρική προσέγγιση στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού (ή η διδασκαλία του γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο σήμερα): Η περίπτωση της Κύπρου |
|
22/03/2013 |
| |
| Η επεξεργασία του λόγου που παράγουν οι μαθητές/τριες |
|
09/12/2011 |
| Γραμματισμός, διδασκαλία του γραπτού λόγου και "ο κόσμος της Μπάρμπη": Δεδομένα από δύο κείμενα παιδιών της Στ΄ Δημοτικού |
|
22/03/2013 |
| Δόμηση κειμένων και κριτικός γραμματισμός στο Δημοτικό: Ο ρόλος του περικειμένου και της γραμματικής |
|
22/03/2013 |
| Γραμματισμός: "κριτικός (δεν) είναι και (δε) φαίνεται" - Ενδείξεις από αναστοχαστικές συζητήσεις με εκπαιδευτικούς της Δημοτικής Εκπαίδευσης" |
|
22/03/2013 |
| |
| Η συστημική λειτουργική γραμματική του Halliday |
|
09/12/2011 |
| Η γλωσσική αγωγή στη Β/βάθμια εκπαίδευση της Αυστραλίας: Μια συστημική λειτουργική οπτική |
|
09/12/2011 |
| Η γραμματική στη σχολική εκπαίδευση |
|
09/12/2011 |
| Η διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας |
|
09/12/2011 |
| Η διδασκαλία της δομής της γλώσσας |
|
09/12/2011 |
| Η κειμενοκεντρική διάσταση της διδασκαλίας της γραμματικής στο σχολείο |
|
22/03/2013 |
| Διαφοροποίηση Διδασκαλίας |
| Διαφοροποίηση Διδασκαλίας/μάθησης σε τάξεις μικτής ικανότητας και η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας |
|
07/03/2014 |
| Η διαφοροποίηση διδασκαλίας – μάθησης ως θεωρία και πράξη |
|
07/03/2014 |
| Διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Η κοινωνική, η ακαδημαϊκή και η διδακτική πτυχή |
|
07/03/2014 |
| Πολυτροπικότητα |
| Η "ανάγνωση" και η "παραγωγή" πολυτροπικότητας σε μαθησιακό περιβάλλον |
|
09/12/2011 |
| Γλωσσική Ποικιλότητα |
| Γλωσσική ποικιλία και κριτικός γραμματισμός: Συσχετισμοί και παιδαγωγικές προεκτάσεις |
|
09/12/2011 |
| Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλότητας στο γλωσσικό μάθημα |
|
09/12/2011 |
| Η αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλότητας: Στοιχεία από την Κύπρο |
|
09/12/2011 |
| Πώς πάμε στο "και" περνώντας από τον δρόμο του "τζαι" ή αλλιώς Διδιαλεκτική εκπαίδευση και μεταγλωσσική ενημερότητα στην Α΄ Δημοτικού |
|
22/03/2013 |
| Διαλεκτική παρείσφρηση στον προφορικό και γραπτό λόγο μαθητών τυπικής ανάπτυξης στο Πυργί Χίου και στο Λιτόχωρο Πιερίας: Προς μια τυπολογία της γλωσσικής συμπεριφοράς των διαλεκτόφωνων μαθητών |
|
22/03/2013 |
| Ο κοινωνικός χαρακτήρας της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και το γλωσσικό μάθημα στο διδιαλεκτικό περιβάλλον της ελληνόφωνης Κύπρου |
|
28/03/2013 |